payroll account service system password customer service customer information security questions
Paycom's reply to:

Taxes $69 number of allowances | Paycom review

Braxton, thank you for reaching out to us. We are sorry to learn that you are experiencing difficulties. We would like to gather more information about your experience and how we can help. Please reach out to us directly at feedback@paycomonline.com and a member of our team will follow up with you.
Review
#1716635 Review #1716635 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Website
Cons
  • Response time
Reason of review
Pricing issue
Loss
$69
Preferred solution
Taxes, Earnings Federal Withholding
Verified Buyer

This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company.

Taxes $69 number of allowances - Paycom review

I updated my information but you guys took $130 off of my paycheck I want that fixed my check was $789 it should’ve been $728 all together

Paycom's reply to:

Always have to go hr to get on. | Paycom review

Michael, we are sorry to learn that you’re experiencing difficulties with logging in. We have reached out to your company’s HR team and alerted them to your experience. Please reach out to them, and they will be able to provide further assistance. If you have additional feedback or need further assistance, please reach out to us directly at feedback@paycomonline.com.
Review
#1713569 Review #1713569 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

Every time I go to get on the site.i'm told wrong user name or password.then I go to hr they get me on.i write the new names, password down.guess what months later.know good.been like this for years.nothing about it I like.

Paycom's reply to:

Unable to access | Paycom review

We’re sorry to learn that you have been experiencing difficulties logging in. We would like to gather more information about your login attempts. Please reach out to us directly at feedback@paycomonline.com, and a member of our team will be able to assist you further.
Review
#1713267 Review #1713267 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Access/ activation issues

I am trying to access Paycom and the following message appears.

1. Using web browser:

Messages:

An Error has Occurred

We apologize for any inconvenience.

You can contact Paycom Customer Service at 1-800-580-4505.

Your support ID is: 3744381052706035383

2. In the Iphone App using Face ID

Messages: Error: invalid Server response. Pelase contact Paycom if this error keeps occuring

Paycom's reply to:

Paycom offer

Mel, thank you for reaching out with this feedback. We have shared this information with our team, and have addressed this internally. We appreciate your patience during this time. Please feel free to reach out to us directly if you have any additional feedback at feedback@paycomonline.com.
Review
#1707915 Review #1707915 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Wasteful mailer
Reason of review
Outdated mailing list and wasteful to send 14 of the same thing to one location.
Preferred solution
Please do NOT add my information to your mailing list.

Hello, we received 14 separate offer mailers today and most of the individuals are no longer employed here. I am trying to find an email or a contact so that I may request that we be removed from your mailing list and give you the information on these cards if necessary to be removed from the mailing list. It seems like a waste to be sending so much unsolicited information to one location, particularly when some of the recipients haven't been employed here for over 5 years.

Paycom's reply to:

Paycom 2 step verification

Jeremy, thank you for reaching out to us. For your protection, only your company’s HR team will have access to resetting this information. Please share this feedback with your HR team, and they will be able to provide further assistance. If you have any additional feedback, or we can assist in any other way, please reach out to us directly at feedback@paycomonline.com.
Review
#1707646 Review #1707646 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Cant log in account
Reason of review
Can't log into account

I know my password and username i just dont have the number i used to sign up so i cant receive the 2 step verification code to get into my account because i no longer have the phone number

Paycom's reply to:

Not getting my paycheck on my card | Paycom review

Brittany, we are sorry to hear that you have been experiencing difficulties. We have connected our dedicated support team with your HR team to investigate this occurrence. Please reach out to your HR team; they will be able to provide further assistance. If you have any additional feedback, please reach out to us directly at feedback@paycomonline.com.
Review
#1701089 Review #1701089 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment
Loss
$423
Preferred solution
Full refund

I have been working three weeks for this company and I have not received a paycheck yet and I am suppose to get paid today and my money still aint on my card if someone could call me at 740 771 3017 it will be greatly appreciated my name is brittany tinnel.

Paycom's reply to:

Vision Insurance/ Awful | Paycom review

Tajuana, thank you for reaching out. We are sad to learn that you have been experiencing difficulties utilizing your benefits. Our COBRA team has reviewed all of your elected policies and all updates to your coverage will be active in 24-48 hours. If there is anything further we can assist with regarding this instance, please reach out to a member of our management team, Jason Hall at jhall@paycomonline.com.
Review
#1696773 Review #1696773 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment
Loss
$15
Preferred solution
Full refund

Payment was made to Paycom Cobra on October 3, 2019 and I tried to use the insurance on October 19,2019 and was told that the insurance was not active. I called and spoke with several representatives and was not told that the payment that Paycom Cobra received was for the month of August which was not mentioned upon having a conversation with one of the representatives at Paycom Cobra.

Today I received a letter stating I need to pay for the month of October and was told finally by one of your Paycom Cobra representatives that the payment was for August and September. Money was taken and I could not use the insurance and neither of the representatives could inform me as to why my account was inactive. Also, I was told to call the carrier and I did just what I was informed to do and the representative from the carrier told me to call Paycom Cobra.

This has been the worst! I will not continue coverage with this company due to awful customer service and lack of information needed to ensure I am able to use the services that I had orginally paid for.

Paycom's reply to:

Locked out | Paycom review

Hello Taylor! Thank you for reaching out! For your protection, only your company’s HR team has access to employee login information. To get this information reset, please reach out to your company’s HR team.
Review
#1689293 Review #1689293 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Hahah
Cons
  • Lockout

How can i get my account unlock with out having to contact my employer

Paycom's reply to:

Having trouble logging in my password | Paycom review

Mary, thank you for reaching out! For your protection, only your company’s HR team has access to this information. Please reach out to them with this feedback. They will be able to assist you in resetting this information.
Review
#1688553 Review #1688553 is a subjective opinion of poster.

It say that my password is incompete

Paycom's reply to:

Harassment from Sales Reps | Paycom review from New York, New York

Ericka, we appreciate your feedback regarding this instance. We value how we are perceived by other businesses and want to thank you for sharing your thoughts. We have evaluated this internally and appreciate your patience. We would like to encourage you to reach out to us directly with any additional feedback you may have at feedback@paycomonline.com.
Review
#1686979 Review #1686979 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Harassment
Preferred solution
NEVER contact my company again.

This has happened to us on two different occasions with separate reps in NYC. In 2017 it was {{redacted}} and today, {{redacted}}.

Each time we told them that we were not interested and do not want further information on their products.

They continue to call various people on the team and pop-up at our offices.

Today I told Connor that I was not considering Paycom so he then he calls my boss. When she transferred his call to me I told him not to call her or anyone on my team again. He later shows up in our lobby with cupcakes. He was promptly kicked out.

No means no. Their sales tactics border on harassment.